Down under in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Guido en Inge - WaarBenJij.nu Down under in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Guido en Inge - WaarBenJij.nu

Down under in Sydney

Door: Guido en Inge

Blijf op de hoogte en volg Guido en Inge

12 Februari 2012 | Australië, Sydney

Maandagochtend ging op tijd de wekker. Het ontbijt was nog niet klaar, dus zijn we met lege maag vertrokken. Met de metro en de bus gingen we naar het vliegveld toe. Alles duurde langer dan gepland, dus we konden meteen boarden. De vlucht is goed verlopen, hadden allebei een eigen tv schermpje dus konden we rustig films kijken. Na bijna 15 uur vliegen kwamen we in Sydney aan.

Daar konden we mee met een shuttlebusje mee naar het hostel. We waren allebei toch wel gaar van de lange vlucht dus zijn op tijd gaan slapen. We hebben met de vlucht een dag overgeslagen, toen we hier aankwamen was het al dinsdagavond. We lopen nu dus voor in tijd op Nederland.

We hebben in Sydney (natuurlijk) behoorlijk wat af gelopen, we hebben weer gewinkeld, eindelijk reisboeken voor Azie gevonden. Daar hebben we ook wat tijd in gestoken om ons voor te bereiden op de 2e helft van de reis. We hebben de toerist uitgehangen door met een hop-on hop-off bus mee te gaan. We hebben het Sydney Opera house gezien, vanaf het land en vanaf het water. We zijn naar Bondi beach geweest, 2 keer zelfs. Mooi strand met erg gave golven, daar heeft Guido als een klein kind de hele middag in het water gespeeld. We zijn met de ferry naar Manly beach geweest. Dit is de enige stad die we ooit zijn tegen gekomen waar Guido zou willen wonen. We hebben ons hier dus zeker wel vermaakt.

Morgenvroeg vertrekt onze vlucht naar de Filipijnen. We hebben er veel zin in om daar heen te gaan. We willen daar graag gaan snorkelen, duiken en surfen en wat we in de Lonley Planet gelezen hebben komt dat helemaal goed.

Hierbij de foto's van ons weekje Sydney.

Veel groetjes!

• 12 Februari 2012 - 07:49

Lieke:

Lekker hoor, beetje de toerist uithangen! En super jammer dat het cadeau van wj er niet meer lag. Ennuh Guido?! Gewoon weer op de bremlaan komen wonen! Job gaat wel 'n keer met je bijv de wedertspelen! ;-) Op naar de Filipijnen!

Kussie!

• 12 Februari 2012 - 08:18

Jan En Truus:

Heej Guido en Inge
    Ziet er weer goed uit allemaal en zeker jullie ook in die zomerkleren en wij hier in de ijzige kou. maar geniet maar van het mooie weer. En ja jammer van het pakketje dat het weg was. Groetjes vanuit het koude Son

• 12 Februari 2012 - 11:05

Bram:

Heej daar....

Dat verslag is een stuk korter;)

Jullie hebben je zo te zien als echte toeristen (lees de "normale" vakantieganger) gedragen. Alleen niet zo veel foto's deze keer dat vind ik wel jammer. Ook jammer dat het kado van wj er niet meer was.

Ik had alleen nog wel een berichtje verwacht van een veilige landing. Hadden jullie beloofd. Ik heb hier een heel resque team opgetrommeld.

Start maar mooi met de tweede helft van jullie reis. Zaagmans is bij jullie nu pas geweest, bij ons komt ie elke week. Maar het aftellen kan alweer beginnen hahahahaha.....

Groeten ook van lon en de kids

• 12 Februari 2012 - 11:54

Edwin:

Ha Guido en Inge,

Ziet er mooi uit zeg. Ik krijg weer helemaal zin om terug te gaan naar Australie. Veel plezier in Azie. Ben vooral benieuwd naar het duiken.
    Ik zie trouwens nog een vreemde vogel op de foto staan. Hij heeft zelfs een zonnebril op.. ;)

Groetjes,

Edwin

• 12 Februari 2012 - 13:47

Linda:

Lieve Zus en Guido,
    Op de foto's zien jullie er echt uit als vakantiegangers! Dat is wel fijn om te zien :D
    Inderdaad een korter verhaal dan dat we gewend zijn..Maar toch goed om te lezen dat jullie het goed hebben.

Veilige vlucht voor straks en heel veel plezier in de filipijnen! Goed duiken, jammer dat ik er niet bij kan zijn net zoals in Curacao!
    Liefs x ons

• 12 Februari 2012 - 16:31

Elly:

Zo te zien bevalt de toerist uithangen jullie ook prima! Ik ben hopelijk nog op tijd om jullie een goede vlucht naar de Filipijnen te wensen?
    Het wordt weer tijd om jullie separaat een mail te sturen. Dat staat voor morgen op de planning. Take care!
    Liefs van ons

• 12 Februari 2012 - 16:53

Helmie:

Net echte toeristen ja, zo op die foto's :D, wel heel erg mooi daar!
    Jammerdebammer van WJ's surpise :(
    Heeel veel plezier in het volgende gedeelte vd trip!

xx

• 13 Februari 2012 - 12:36

Piet En Carrie:

Hoi Inge en Guido,

Inderdaad jullie zien eruit weer uit als echte toeristen en Inge ik was vergeten hoe slank en leuk jij eruit ziet in een jurkje, toppie!!
    Geniet maar van het 2e deel van jullie reis.
    Gr. Piet en Carrie

• 13 Februari 2012 - 15:53

Stefan:

Hoii wat laat maar beter dan nooit. Leuk verhaal en Guido, ik snap wat je bedoeld.

Krijg weer heimwee als ik die foto's zie! Have fun op de Filipijnen. Wij werken wel weer gewoon door... ;-)

Groeten!

• 13 Februari 2012 - 15:54

Job:

hey buurtjes!!

nog steeds in Aussie?!?
    25 graden lees ik da goed?!?
    wanneer vliegen jullie verder?

geniet er maar lekker van,
    even een beetje rustiger aan ipv veel reizen.

hier maken we ons klaar voor carnaval:)

heel veel plezier en een goede vlucht!!

groetjes en alaaf

• 14 Februari 2012 - 16:17

Willem:

Veelste kort daar geweest kerel maar blij dat je onze mening zelfs in een korte tijd al een beetje kan delen ;)